TYP BOH.0010

Właz pogodoszczelny typu BOH.0010 posiada centralny system zamknięcia zrealizowany w oparciu o mechanizm krzywkowy. Przeznaczony jest do montowania na pokładach statków. Zarówno płaszcz, jaki i zrębnica mogą być wykonane ze stali bądź aluminium. Szczelność zapewnia gumowa uszczelka o wymiarach 40x20mm. Krzywki mechanizmu ryglującego posiadają rolki z łożyskami ślizgowymi, które zmniejszają siłę potrzebną do zamknięcia włazu. Pokrywa jest blokowana w pozycji otwartej, a specjalne zawiasy zapewniają regulację.

Istnieje możliwość wyposażenia włazu w izolację termiczną, czujnik otwarcia, zamek lub innego typu akcesoria. Na życzenie istnieje możliwość wyposażenia włazu w przeciwwagę, sprężynę skrętna lub sprężynę gazową, które wspomagają podnoszenie pokrywy włazu.

Przygotowanie powierzchni do malowania wykonuje się zgodnie z normą PN-EN ISO 8501-1. Standardowy stopień przygotowania powierzchni Sa 2½ osiągany jest poprzez obróbkę strumieniowo-ścierną.

Standardowy system malarski, którym malowane są płaszcze drzwi, to system firmy Hempel odpowiadający kategorii korozyjności morskiej C5-M. Składa się on z następujących warstw:

  • farba epoksydowa – Hempadur Zinc 17360 – 60 µm (dla drzwi aluminiowych Hempadur 15553 – 60 µm);
  • farba epoksydowa – Hempadur Mastic 45880 – 200 µm;
  • ostatnią warstwą systemu jest farba poliuretanowa Hempathane HS 55610 (60 µm), która standardowo nie jest nakładana w procesie malowania w firmie Bohamet, a która, dla osiągnięcia pełnej ochrony powłoki, powinna być nałożona podczas końcowego etapu prac w stoczni (na życzenie klienta może być wykonana w trakcie procesu malowania w firmie Bohamet).

Zrębnice stalowe drzwi malowane są gruntem epoksydowym do czasowej ochrony Hempel’s Shopprimer ZS 15890 (20 µm), którego okres ochronny wynosi od 4 do 6 miesięcy. Elementy pokryte gruntem do czasowej ochrony mogą być spawane. Zrębnice aluminiowe lub nierdzewne dostarczane są jako niemalowane.

TYP BOH.0020

Właz pogodoszczelny typu BOH.0020 wykonany jest w oparciu o normę DIN 83404. Przeznaczony jest do montowania na pokładach statków. Zarówno płaszcz, jaki i zrębnica mogą być wykonane ze stali bądź aluminium. Szczelność zapewniają pojedyncze klamki oraz gumowa uszczelka o wymiarach 40x20mm. Pokrywa jest blokowana w pozycji otwartej, a specjalne zawiasy zapewniają regulację.

Istnieje możliwość wyposażenia włazu w izolację termiczną, czujnik otwarcia, zamek lub innego typu akcesoria. Na życzenie istnieje możliwość wyposażenia włazu w przeciwwagę, sprężynę skrętna lub sprężynę gazową, które wspomagają podnoszenie pokrywy włazu.

Przygotowanie powierzchni do malowania wykonuje się zgodnie z normą PN-EN ISO 8501-1. Standardowy stopień przygotowania powierzchni Sa 2½ osiągany jest poprzez obróbkę strumieniowo-ścierną.

Standardowy system malarski, którym malowane są płaszcze drzwi, to system firmy Hempel odpowiadający kategorii korozyjności morskiej C5-M. Składa się on z następujących warstw:

  • farba epoksydowa – Hempadur Zinc 17360 – 60 µm (dla drzwi aluminiowych Hempadur 15553 – 60 µm);
  • farba epoksydowa – Hempadur Mastic 45880 – 200 µm;
  • ostatnią warstwą systemu jest farba poliuretanowa Hempathane HS 55610 (60 µm), która standardowo nie jest nakładana w procesie malowania w firmie Bohamet, a która, dla osiągnięcia pełnej ochrony powłoki, powinna być nałożona podczas końcowego etapu prac w stoczni (na życzenie klienta może być wykonana w trakcie procesu malowania w firmie Bohamet).

Zrębnice stalowe drzwi malowane są gruntem epoksydowym do czasowej ochrony Hempel’s Shopprimer ZS 15890 (20 µm), którego okres ochronny wynosi od 4 do 6 miesięcy. Elementy pokryte gruntem do czasowej ochrony mogą być spawane. Zrębnice aluminiowe lub nierdzewne dostarczane są jako niemalowane.

TYP BOH.0030 (BOH.0040)

Właz pogodoszczelny typu BOH.0030 wykonany jest w oparciu o normę DIN 83404. Przeznaczony jest do montowania na pokładach statków. Zarówno płaszcz, jaki i zrębnica mogą być wykonane ze stali bądź aluminium. Szczelność zapewniają nakrętki motylkowe oraz gumowa uszczelka o wymiarach 40x20mm. Pokrywa jest blokowana w pozycji otwartej, a specjalne zawiasy zapewniają regulację.

Istnieje możliwość wyposażenia włazu w izolację termiczną, czujnik otwarcia, zamek lub innego typu akcesoria. Na życzenie istnieje możliwość wyposażenia włazu w przeciwwagę, sprężynę skrętna lub sprężynę gazową, które wspomagają podnoszenie pokrywy włazu.

Przygotowanie powierzchni do malowania wykonuje się zgodnie z normą PN-EN ISO 8501-1. Standardowy stopień przygotowania powierzchni Sa 2½ osiągany jest poprzez obróbkę strumieniowo-ścierną.

Standardowy system malarski, którym malowane są płaszcze drzwi, to system firmy Hempel odpowiadający kategorii korozyjności morskiej C5-M. Składa się on z następujących warstw:

  • farba epoksydowa – Hempadur Zinc 17360 – 60 µm (dla drzwi aluminiowych Hempadur 15553 – 60 µm);
  • farba epoksydowa – Hempadur Mastic 45880 – 200 µm;
  • ostatnią warstwą systemu jest farba poliuretanowa Hempathane HS 55610 (60 µm), która standardowo nie jest nakładana w procesie malowania w firmie Bohamet, a która, dla osiągnięcia pełnej ochrony powłoki, powinna być nałożona podczas końcowego etapu prac w stoczni (na życzenie klienta może być wykonana w trakcie procesu malowania w firmie Bohamet).

Zrębnice stalowe drzwi malowane są gruntem epoksydowym do czasowej ochrony Hempel’s Shopprimer ZS 15890 (20 µm), którego okres ochronny wynosi od 4 do 6 miesięcy. Elementy pokryte gruntem do czasowej ochrony mogą być spawane. Zrębnice aluminiowe lub nierdzewne dostarczane są jako niemalowane.